Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 grudnia 2011

Frankie Stein - Opis

Frankie Stein

Wiek: 15 ... tak, dni.
Zabójczy styl: Moje przyjaciółki mówią, że mam idealną figurę do mody. Nie do końca wiem, co to maoznaczać, ale zabrały mnie na zakupy po straszliwie urocze ubrania, za które można by umrzeć.
Dziwaczna wada: Czasem moje szwy się luzują w najmniej odpowiednim momencie. Jak wtedy, gdy odpadły mi ręce na próbie siejącej postrach drużyny, po czym wylądowały przed najbardziej przerażająco fantastycznym facetem w Monster High. Prawie padłam trupem.
Najbardziej irytująca rzecz:
Każdego ranka, kiedy wchodzę na górę, tata upiera się, żebym się szczerzyła i krzyczała TO ŻYJE!.
Zwierzak: Watzit.Nie wiem z czego się składa, ale jego papiery mają 10 stron.
Ulubiony przedmiot: Historia. Jest naprawdę świetna, bo pozwala mi zrozumieć skąd się wzieli moi przyjaciele.
Najmniej ulubiony przedmiot: Pływanie. Kiedy jestem mokra zwykle mam zwarcia i mówię głupie rzeczy.
Przyjaciele: Draculaura , Clawdeen Wolf , Jackson Jekyll , Abbey Bominable
Ulubiony kolor: . Czarno-białe paski
Ulubiona potrawa:
Ponieważ mam dopiero 15 dni, wszystko co do tej pory spróbowałam, było najpyszniejsze na świecie.
Ulubione zajęcie: Ponieważ mam dopiero 15 dni, nie wiem co najbardziej lubię robić! Chciałabym doświadczyć wszystkiego zanim zdecyduję.













1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog !
    Franke to moja ulubiona postać ! ( może jeszcze na równi z gholią )

    pozdrawiam frania

    OdpowiedzUsuń